ya arkdşlar bi sorunum var ben bulamadım heralde :S:S:S:S yamada ilk aşamada bişey yazıo
''''Yeni oyun yüklerken önünüze gelecek olan menüden database olarak bu paketi seçili hale getirmeyi unutmayın.
Yani menüden “default” a değil “FM 08 TSL SERVIS PAKETI 1.1” yazısına tıklayın.'''die bulamadım ya bi yardımcı olurmusunuuz???