carew8586 Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren süper bi çalışma ellerine emeğine sağlık dewamını bekliyoruz:p ids yi nereye atıcazz
revolverer eline saglik guzel bir paket hazirlamissin fakat bundan sonra cikaracagin paketi 8.0.1 icin yapsan daha faydali olur sanirim herkes patchli versiyonunu oynuyor artik
oncudogu fm 8.0.1 içinde güncelleme paketi hazırlarsanız çok mutlu olacağım kullanamasamda emeğinden dolayı teşekkürederim
ngn sadece yuzleri alabilcegimiz bir link yokmu? verisyon 8.01 tekrar bastan baslamayı da dusunmuyorum pek ama resimler olsa iyi olurdu
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: mehmet_1905 harika bir yama ama boyutu fazla... Boyutu az olan yama gördüysen bizlede paylaşta bizde kullanalım;)
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: layla ya biz bunu nereye atcaz.. :S Belgelerim/Fm08/db içine atacaksın dostum..