BJK yönetimi çok hatalar yapıyor mali açıdanda oyuncu alımı açısındanda.....takımlar FByi örnek almalı bence 8 senede takım büyüdü avrupa takımlarıyla yarışacak bütçeye ulaştı....Avrupada başarı belki çok yakalanamadı ki bu sene başarı gelecek sinyalleri verildi....
ancak bence avrupada başarılı olamamamızın sebebi Yabancı kontenjanıdır...6+1 tüm dünyada serbest olan yabancı oyuncu bizde 6+1...Sen serbest bırak yabancıyı türk futbolcusu mecburen iyi oynaycak....neyse ben bu akşam maç başlarken arkadaşlarıma....Türkiye finallere çıkmayı son maça bıraktı BJK-FB-Cimbom son maça bıraktı umarım hepsinin sonu Türkiye gibi olur ama olmadı inşallah FB ve GS bizleri Sevindirir...Buna gerçekten ihtiyacımız var....:cool: