transfer politikamız meyvelerini gerçekten verdi.Kalemiz uzun yıllar güvende dendi,2 kaleci alındı 1'de kiralık geldi,cl'deki tüm puan kayıplarımız kaleciyle bağlantılı.Gs Lincoln'ü,Fb Carlos'u aldı,bizim yönetimde yıldız alacağız dedi ve Cisse geldi.Cisse asla bir yıldır değil.Hatta yaptığı hatalar bize pahalıya patladı(bkz:2.gol veya liverpool maçındaki ilk gol).Mehmet Yozgatlı'yı aldık,sadece süper kupa maçında beklediğimiz performansı gösterdi.Diatta ise çok ağır bir oyuncu,asla baki'den iyi olamaz.Sadece yabancı kontenjanını dolduruyor.Golcü diyerek alınan Higuain ise çok başka.Ertuğrul Sağlam'ın isteğiyle alındı,şu maçta bize gereken tek şey gol ve oyuna İ.Akın alınıyor.Higuain sakat mı?cezalı mı?Hayır orda ısınıyor.Belki 80'de alır E.Sağlam.
Biz doğru yerlere takviye yapmadık.80 dk'dır Beşiktaş'ın sol kanadında Bjk forması giymiş bir Porto'lu oyuncu var.adıda İ.üzülmez:P.Artık sol kanat onunla olmaz.Hele kaptan hiç olmaz.Gs ise Türkiye'nin en çok gelecek vaadeden 2 türk sol kanadını aldı(V.Yaman ve H.Balta).Biz ise senelerdir M.Sedef'e umut bağlamışız.Sağ kanatta Serdar Kurtuluş en kritik maçları kaçırdı.Ali Tandoğan asla bu tip maçları kaldıracak kalitede değil.Serdar Özkan'ın ise banko oynamasının tek sebebi,oraya alınan asıl oyuncunun(M.Yozgatlı)futbol oynamayı unutmuş olmasıdır.
Takımda birazda istikrar olmalı.Sezon başında deselerdi;'Bjk cl'de ya tamam ya devam maçı oynayacak,defansın göbeğinde de Baki olacak.'Hangimiz inanırdı buna?Ayrıca taş bebek G.Zan'ın 1 maç oynayıp 5 maç kaçırması,oranın alternatifi olarak alınan Diatta'nın ise çok kötü oynaması bu seçimde etkili oldu.
Beşiktaş'ın tekrardan Zago-Ronaldo gibi iyi anlaşan,iyi oynayan en önemlisi ise istikrarlı olan 2 stopere ihtiyacı var.Böyle basit hatalar yapmayacak bir kaleci,sol kanadımızı otoban olmaktan kurtaracak bir sol bek'e ihtiyaç var.2 veya 3. sınıf yabancılar asla alınmamalı vs.Bunları taraftar görüyorsa yönetim ve teknik ekibin 100 kez görmesi gerekir.
Ancak şu da var ki,Beşiktaş bugün Porto'da o Porto'yu yenebilirdi.Veya buraya gelmeden çok iyi oynadığı İnönü'de yenebilirdi.Hepsi inanç meselesi.Eğer kazanacağımıza inansaydık veya o saçma golü yemeseydik(Rüştü sen onu bir turnuvada yapsak dayak yersin:P)bu maçtan galip olarak ayrılabilirdik.Ama bir üst turda yine tarihi bir fark alabilirdik.
Geçmiş olsun Beşiktaş...