Orjinal Mesajı Yazan: ali2can
Orjinal Mesajı Yazan: Misery_Lq
İşte en haz aldığım nokta.Cevabın yok..
Akşam akşam beni eğlendirdiğin için de teşekkürler.İltifatların için de.
İçki neden haramdır bi araştır istersen,alınma miktarı var mıdır vs. bilmezsin sen,çünkü çevrenden ne gördüysen aynı şekilde alacak ve benliğine katacak bi yaştasın.Çocukluk işte..;)
Bu son cevabım ihtiyar;
Ben oraya cehal yazdım, çünkü ihtiyarlık gözlerine de yansımıştır, tam göremiyorsundur, net gör diye. Ama bakıyorum gözlerin iyi, ihtiyar. Bu yaşta içki içiyor ve hala savunuyor kendini ya? Çevrede sizler olduğunuz için, sizden görüyorum onları. Hoş, sen de çevrenden görüp içiyorsun onu, ihtiyar.
Sonunda sana da mantıklı mesaj attırdım ya,dua edeceksin bana ilerde:)
Ayrıca ben senin attığın saçma mesajlardan,yaptığın yarım yamalak,"dandik" yamalarından bahsediyor-eleştiriyordum.Sen içkiye giriyorsun:)Kimsenin "özel" işleri seni ilgilendirmiyor.Ama yamalarını burada yayınlıyorsan,buraya mesaj atıyorsan,attığın mesajdaki yanlışlıklara,patchlerindeki hatalara değinen eleştirileride uzatmadan sadece dinleyeceksin.Ama çocukluk..;)