Orjinal Mesajı Yazan: ali2can
Ben senin için diyorum. Kendi zararına. Sanki sen benden çok büyüksün de bana çocuk diyorsun. Ben senden 2 yaş küçüğüm ve senin bilmediğin her şeyi biliyorum. Ama kıskançlık işte, bu kadarı da olmaz. Senin gibi kıskançlara akıştım ben artık. Memlekette kıskanç çok işte, ne yapalım? Hiç bir şey bilmiyor işte cehal. Yürü de ense tıraşını görelim.
Kenar mahalle laflarını ezberlemişsin bakıyorum:)Merak ediyosan ensem uzun,baya uzun,saç olarak..:)
Benim geçmişte yaptığım formaların yarısını yapabilsen senin için kârdır aslında biliyo musun acaba bunu..
Ayrıca ben sana çocuk derken,kendiminde pek büyük olduğumu söylediğimi sanmıyorum.
"cehal" nedir,o da ayrı muamma,ya neyse artık,çocukluk işte..;)