Orjinal Mesajı Yazan: Q_Bar
Orjinal Mesajı Yazan: Stefan Fredrik
Türkiye'de oyun 50 YTL.Şimdi oyunu dvd ile almaya kalsanız -korsan olacak- 7,5 ila 10 YTL veriyorsunuz ilk seferde bozu çıkmadan şanslıysanız oynarsınız.Yok sanssızsanız cd yi aldığınız yere git gel yaparsınız sonunda masraf nerden baksan 20 YTL bulur.Biraz kendinizi zorlasanız alırsınız.Çünkü gecen sene hatırladığım kadarıyla 90 YTL civarı bir fiyat vardı.Bu sene çok düşmüş.
Ayrıca seneye 150 YTL de olsa bu oyunu artık hep orijinal alırım.
Senin gibi kerizler olduğu sürece bence internetten beleşe indirip indirip oynamaktan büyük bi haz alıcam!
Sitemizde illegal paylaşım yapmak,crack,warez talebinde bulunmak ve bu tür paylaşımları övücü tavırlarda bulunup üyelerimizi illegal yolllara yönlendiren arkadaşlarımızı ve ayrıca böyle karşısındakilere öküzce hitap eden insanları banlıyorum..
30 doz banalgin damardan verdim.Temiz hava al iyi gelir..