Gençler niye bu kadar dert ettinizki?
2.Patchi indirin (Bendeki sürüm NORDIC'ti.)
CD'nin içindeki orijinal FIFA.EXE dosyasını oyunun kurulu olduğu yere yapıştırın.
Patch 2 kurulumunu gerçekleştirin.
Ardından CD'nizin içindeki ya da başka biyerden bulduğunuz CRACK ya da NO DVD CRACK'inizi yine oyunun kurulu olduğu yere yapıştırın ve oynamaya devam edin :)
Bu arada Interactive League oynamak için CD KEY istiyor.Ne yazdıysam olmadı herkes oyunu orijinal satın almalısın diyor.Interactive League oynamak için bi çözüm crack/serial bulundu mu acaba?