BU KADAR KÖTÜ BİR PES OLAMAZ PES5 BILE BUNDAN DAHA IYIYDI BU NE YA LOWDA SEYIRCI YOK MEDIUMDA VAR GİBİ SANKİ KONAMİ BİZİMLE ALAY EDİYOR HERKESİN EKRAN KARTINI YÜZÜNE VURUYOR AMA EA SPORTS HIÇ BÖYLE DEĞİL FIFA08 OYNUYOSUN TÜM TAKIMLARIN HEMEN HEMEN STADLARI LİSANSLARI VAR TÜM TURNUVALAR ICINDE MEVCUT VE BÖYLE UYDURUK GAYDIRIK SEYİRCİ OLAYIDA YOK KAÇ YILDIR BEKLIYORUZ Kİ KONAMI ŞU OYUNUN İÇİNE MASTER LİGTEN AYRI Bİ ADAM GİBİ MANAGERLİK MODE YAPSIN AMA YOK FIFA İLE PES ARASINDAKİ FARKLAR BUNLAR BENCE BIRAKIN PES 2008İ EN İYİSİ FIFA08 NE ARASAN VAR FIFA08DE:)