Ben de lowda oynamak zorunda olanlardanım.Aslında Mediumda da oynayabiliyorum ama az kasması için! çok düşük çözünürlük seçmem lazım.
Low da çok kötü bir oyun halini alıyor,ama yine de beni bağlayan birşey var Pes'te oyunu en yüksek ayarlarında çalıştırdığınızda hayal bile edemeyeceğiniz insan-top fizikleri olduğunu bilmek bile oyunu pcden silmememe sebep.Ben Pes'e sağlam bir ekran kartı alabilme ihtimailimi sevdim :rolleyes:
Alt sınıf ya da eski bilgisayar kullanıcılarına hitap ediyor mu? Cevap hayır ! Hatta insanları sistemlerini yenilemeye zorlayarak aslında bir tür emrivaki yapıyor.Bence bu olayın farkındaydılar ve bilerek bunu yaptılar.Hatta ekran kartı üreticileri ile anlaşmış olabileceklerini bile düşünüyorum.
Sonuç olarak,Pes8 muhteşem bir oyun tabi ekran kartı ve bolca Ram alana...Bu yüzden oyuna çamur atarken çok genelleme yapmayın.Pes6 daha güzel benim param yok pc mi yükseltmeye derseniz Pes6 ya transfer yamaları yapıp oynayın...