ya su dediklerinize bakın birkere..ayıp dediklerinize adamlar sizin icin ugrasıyorlar emek veriyorlar sizin yazdıklarınıza bakın.hic yakısıyormu.ne olur yani 1 gün veya birkacgün sonra cıkarsa.BEYLER bu arkadaslarda insan sonucta aksilik cıkabilir,sorunlar olabilir su bayram günü adamlar işlerini güclerini bırakıp bununla ugraşıyorlar..
Böyle abuksubuk şeyler yazıpta insanları rencide etmeyelim.Arkadasların inandıkları güvendikleri birşey varki bu tarihi verdiler..noldu yani biraz geciktiyse.SABIRLI olmayanlar baska yerlere bakabilirler....konuyuda lütfen tartışma alanına döndermeyiniz..