Ha birde senden bir isteğim olacak Roobydal abi, yamayı bitirdikten sonra, rapidshare a falan değilde, bir FTP adresine atsanız veya bir site sunucusuna... Rapidshare da problem oluyor, yavaş iniyor(bir free userlar için). Dediğimi yapabilirseniz çok iyi olur