Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Orjinal oyunla sizin yaptığınız patch arasında hiçbir fark göremedim... Videolardan pek anlaşılmaya bilir yamayı indirince daha iyi anlarsın :) Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 evet fenerbahçede gökhan güleç hariç gerçekten çok güzel olmuş:D inşallah bi aksilik olmadan çıkar ;) demiştik ama tekrar diyelim bu konuyu pek uzatmaya gerek yok yoğun çalışmalar sebebiyle ufak bi hata olmuş onda bişey yok opt filedan hemen düzeltiriz... Orjinal Mesajı Yazan: serhat1717 kardeş vide nerdeee...??? videomuz İLK Sayfadadır
mursel134 Orjinal Mesajı Yazan: Denizimo Hiçbirinizin hiçbir konuda şüphesi olmasın patchmaker kadromuzda yani yama kadromuzda türkiyenin en ileri kitmakerları...face makerları..vs ve diğer alanlarla uraşan çok kaliteli patchmakerlarımız bulunuyor ve optionfile konusundada Çok titiz Bir Şekilde çalışıyoruz hiç bir oyuncunun gücünde boyunda mevkisinde gerçek dışı birşey olmıyacak bundanda kuşkunuz olmasın hepinize mükemmel bir oyun sunucaz.Ve bu arada çıkış tarihi kesindir "21 Aralıkta Yamamız Biticek" Dediysek Biticektir Bu kesin tarihtir 21 aralık günü sizleri bu yamaya kavuşturcaz saygılar... biliyorsunuz genelde almanya olmak üzere farklı ülkelerde super patch lar yapılıyor. Bu patchlar oyunun yapısınıda değiştirerek farklı bir tat getiriyorlar oyuna. hatta öyleki Farklı patclara sahip oyuncular birbirleriyle online oynayamıyorlar. yukarıda anlattıklarım ışığında yapacağınız Patchın oyunun oynanabilirliğine ne gibi etkisi olacak.
Roobydal biliyorsunuz genelde almanya olmak üzere farklı ülkelerde super patch lar yapılıyor. Bu patchlar oyunun yapısınıda değiştirerek farklı bir tat getiriyorlar oyuna. hatta öyleki Farklı patclara sahip oyuncular birbirleriyle online oynayamıyorlar. yukarıda anlattıklarım ışığında yapacağınız Patchın oyunun oynanabilirliğine ne gibi etkisi olacak. öncelikle hiçbir yama oyunda pas şut özel hareketler vs gibi değişikler yapması imkansızdır. Ama avrupada olsun bizim yama olsun bir amaç vardır oda lisans, forma ve yüz çalışmaları yaparak oyunu güncellemektedir. Bu yamayla bir beşiktaşlı delgado ile gol atmanın keyfini bir sivaslının kendi takımını oyunda görmesi forvetinde mehmet yılmaz olması tarif edilemez bir keyif verir. Bu yama ve diğer yamalar sadece oyunda gerçekçik hedefindedir. Pro patch türk oyunseverlere yapılan bir yamadır ve bu alanda taraflı tarafsız 1 numaralı yamadır.
eaglecyssus arkadaşlar beşiktaşın 2 formasını beyaz yapsanız süper olur ya içimiz çıktı siyah siyah lütfen rica ediyorum
KAVUNCAN Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal Arkadaşlar yamada şuan düşündüklerimizin %90 bitmiştir. Ayrıca yok çıkacak yok 1 ay sonra çıkacak diye çoluk çocuk sizi kandırmış olabilir ama dikkat edersinizki orda bir tarih var ve bu konularda ilk uyarıda bendeniz yapmıştır. Lütfen bu konular hakkında bu bölümde polemik konusu yaratmayın. Gökhan gönül ekran görüntüsü isim hatası yoğun çalışmamız sırasında küçük bir pürüz. Ama şunu rahatlıkla söylebilirim biz bunu yapmasak kimsenin kolay kolay yapamacağı bir yamadır. Her zaman emeğe saygınızı bekliyoruz.... arkadas yama sadece pc icin mi cikacak? ps3 icin herhangi yama cikmayacak mi? belirli bir tarih vermeniz iyi olmus, cünkü gecen sezon 6 ay bir arkadasi beklemistik "sürekli cikti cikacak" demisti. emege her zaman saygimiz var, hatta profesyonel bir patch olursa maddi karsiliginida verebiliriz. kolay gelsin.
Roobydal tamamen profesyonel bir çalışma ve ücretsizdir. Ücretli bi illegal bir çalışma olcağına ücretsiz olup bir tşk etmeniz yeterli.
KAVUNCAN Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal tamamen profesyonel bir çalışma ve ücretsizdir. Ücretli bi illegal bir çalışma olcağına ücretsiz olup bir tşk etmeniz yeterli. peki ps3 icin yapilacak mi?
bigben3 peki pes'in bilgisayardaki option file'iyla ps3teki ayni mi yani memory stickle ps3'e aktarirsak bu yamayi calisir mi ?
Denizimo Arkadaşlar bunları bilmeniz yeter: 1-Yama sadece "PC" içindir. 2-Ve kusursuz bir yama olup "ÜCRETSİZ"dir 3-Yamanın çıkış tarihi "21 Aralık 2007"dir.
dogan_1977 Orjinal Mesajı Yazan: Denizimo Arkadaşlar bunları bilmeniz yeter: 1-Yama sadece "PC" içindir. 2-Ve kusursuz bir yama olup "ÜCRETSİZ"dir 3-Yamanın çıkış tarihi "29 Aralık 2007"dir. nasıl yani bayram hediyemizdi hani.21 inde çıkacaktı.en azından 29 aralık bari son olsa
EBA79 bence bir an önce çıksın inşallah 21'inde sorunsuz olarak çıkar bide bu ara transferler içinde option file hazırlıycak mısınız?
_M e E r t y z_ **Selim abi yine süper bi çalışma yapmışsın.Pes 6'daki Pro Patch'de zaten çok kaliteliydi.Eminim bu seferki de piyasaya çıkacaklar içinde en iyisi olacak.Bu işte gerçekten "usta" denilebilecek bi kaç kişiden birisin zaten.Yamayı çıkar çıkmaz yüklicem.Emeğine sağlık abi.**
Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_ Selim abi yine süper bi çalışma yapmışsın.Pes 6'daki Pro Patch'de zaten çok kaliteliydi.Eminim bu seferki de piyasaya çıkacaklar içinde en iyisi olacak.Bu işte gerçekten "usta" denilebilecek bi kaç kişiden birisin zaten.Yamayı çıkar çıkmaz yüklicem.Emeğine sağlık abi. sağol mert