arkadaşlar oyun kesinlikle değişiyor,
mesela rakip takımlar eskiden sürekli pas yapardı bi gol atmak için artık daha az pasla kalenize geliyo,kalecilerin hataları yok en azından oynadığım 5 maçta böle bişey olmadı,yavaşlamalar geçiyo,tek kusuru malesefki hala herhangi bi futbolcu frikikden gol atabiliyo