Lustin Orjinal Mesajı Yazan: emrexus bende yükleyemedim windowsa administrator olarak girin yazıyor ben zaten admin olarak giriyorum bi yolu yordamı var mı acil yardım lazım tşk... Dosyayı rar'dan çıkart, sağ tuş tıkla yönetici olarak çalıştır de;) Bende de bir hata veriyor ama cannot locate falan diye. Ne yapıcaz ki?
Lustin Oyunum orijinal değil. Yamayı kurdum crack yaptım fakat, exe dosyasına tıkladığımda açılıyor ve yanıt vermiyor deyip kalıyor. Nedendir sizce ?
f1f1f1 bu yamayı kuran arkadaşlar yamayı kurduktan sonra gelen **pdata.img, pinfo.img, PES2008.exe ve settings.exe** dosyalarını gönderebilirler mi? olabilir mi?
Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: f1f1f1 bu yamayı kuran arkadaşlar yamayı kurduktan sonra gelen pdata.img, pinfo.img, PES2008.exe ve settings.exe dosyalarını gönderebilirler mi? olabilir mi? Beyler 1.20 yamasını yükleyen biri o yama ile gelen dosyaları upload edebilirse süper olur bende dahil olmak üzere bazı arkadaşlarda bir türlü yüklenmiyor çünkü
Lustin Yamayı kuurp crack yaptıktan sonra, oyunu açınca yanıt vermiyor diyip takılıp kalıyor. neden arkadaşlar ?
Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: f1f1f1 bu yamayı kuran arkadaşlar yamayı kurduktan sonra gelen pdata.img, pinfo.img, PES2008.exe ve settings.exe dosyalarını gönderebilirler mi? olabilir mi? Beyler 1.20 yamasını yükleyen biri o yama ile gelen dosyaları upload edebilirse süper olur bende dahil olmak üzere bazı arkadaşlarda bir türlü yüklenmiyor çünkü!!! Beyler yardım edebilecek biri yok mu?
huso12345 alın size videolu kurulum linki arkadaşlar nasıl yükleyeceğiniz anlatıldı huso12345 farkıyla http://www.box.net/shared/zrwoz94cgw benim tarıfından hazırlanmıştır.
reloaded kardesm zaten kurulum baslamıyor sorun orda.. crack işi kolay huso kardes..sen o eklenen 2 ögegi upload edermisin? birde exe ve setting dosyasını..
jaydee Hep hata veriyor ne yaptımsa , orjinal harici yalan olucak heralde bu patch , yada saglam bi crck i çıkana kadar beklicez
Lustin Arkadaşlar sorunu çözdüm, oyunu tamamen kaldırıp, başka bir klasör adı altına tekrar kurdum. Sonra crack işlemlerini yaptım ve çalıştı. Crack http://rapidshare.com/files/82283487/PES2008_1.2.rar.html bu adreste arkadaşlar. Bende çalıştı umarım siz de olur.
boysturk konami nin reg editi var onu düzenliyorum ancak not installed diyor. vista kullanyorum acaba naıl açacağım oyunu
bjj arkadaşlar bendekide korsan ben yaptım anlatıyım ilk önce ben yüklediğimde dosyalar gelmedi benden oyunu baştan yüklememi istedi baştan yükledim dosyalar geldi sonra crack yaptım oyun çok güzel çalıştı anlıcanız benim gibi yapın veya bunla uğraşmayın ben size dosyaları upload ediyim buyrun... http://www.dosyaupload.net/download.php?file=318818 http://88.249.33.106/upload/925699678