
Muhabir.:Merhaba Eren Hoca bu zor ve stresli günlerde bizi kabul ettiginiz için teşekkür ederiz
Eren Bilveran.:ben teşekkür ederim sizlerle röpörtaj yapmak benim için bir zevktir
Muhabir.:Teşekkür ederiz.Öncelikle dilerimki Göreviniz uzun ve başarılarla dolu geçer. öncelikle merak ettigimiz Eren Bilveran Kimdir nerden gelmiştir bize açıklarmısınız _?
Eren Bilveran.:öncelikle sion takımıyla büyük bir macera içine girip leverkuseni eleyerek gruplara kalmasını sağladım..daha sonra türkiyeye geçip ankaraspor teknik direktörlüğü yaptım,sağlamış olduğum başarılar doğrultusunda fenerbahçeye transferim gerçekleşti..artık iyice açıldım ve fransanın lyon takımını çalıştırdım..buradanda ayrılıp valencia takımını ispanyada şampiyon yapmayı başardım..artık son takımım olarak ise dünya devi 'KIRMIZI ŞEYTANLAR' lakaplı manchester united i çalıştırdım ve kariyerimin geri kalanını madridde sürdüreceğim
Muhabir.:Maşallah Gerçekten harika bi kariyeriniz var.Peki Real Madrid'e İlk geldiginizde Neler hissettiniz Görev zordu sizi korkuttu mu_?
Eren Bilveran.:aslında tecrübelerim doğrultusunda pek korkum yoktu..madrid finansal açıda süper bir ekip,gerekli transfer bütçesini vereceklerini biliyordum..takımda zaten yıldızlar topluluğu..bunlar bir yana biraz korku vardı içimde..lige başladığımızda takımı yeni tanımamdan dolayı biraz zorluk çektik..taktik oturtamadık..bunlar bizi zorladı fakat ilerisi için çok olumlu düşüncelere sahibim!
Muhabir.:Umarım İstediklerinizi gerçekleştirirsiniz.Peki İlk Barça Maçında sahadan maglup ayrıldınız o maçtan sonra hisleriniz nelerdi_?
Eren Bilveran.:biraz üzüldüm..barça teknik patronu fatih kirişin oyun stili ve taktik anlayışı üst seviyeydi..bu maçtan sonra biraz umutsuzluğa kapılmadım desem yalan olur..şampiyonluk gitti dediğim bile oldu..fakat şu son ispanya kupası maçında barcayı elememizle birlikte takım ve bende büyük bir güven duygusu oluştu!
Muhabir.:O maçta gerçekten beklenilen Zafer gelmişti.Peki Takımınızda Bi çok yıldız oyuncu sakatlandı Bu sizin oyun anlayışınız açısında değişikliğe gitmenize sebeb oldu mu_?
Eren Bilveran.:evet kesinlikle..özellikle robinhonun sakatlanmasından sonra çok üzüldüm..takımın beyni olarak ben onu bilirdim..o gittikten sonra takımda büyük bir revizyona gittim..higuain-saviola-baptista üçlüsünden birini takıma dahil edecektim robinho yokluğunda benim tercihim saviola oldu ve sonuna kadar bu tercihimin arkasındayım!
Muhabir.:Saviola Sanki 2 baharında gibi Devamı Gelir umarım.Peki biraz şampiyonlar liginden bahsedermisiniz.Takımınızın Durumu Nasıl_?
Eren Bilveran.:takım şampiyonlar ligi grubunda 1 gol yedi ve 1 mağlubiyetimiz vardı..ajax karşısında oldu bu iki durumda..fakat o maçı formalite olarak görmüştük..takımın durumu ise süper şampiyonlar liginde..bizi zorlıyacak bi kaç takım var..mutlu sona ulaşmakta en önemli adayız..ve şampiyonlar ligi kupasını almak için takımca büyük bir çaba sarf etmekteyiz!
Muhabir.:Dilerim Başarırsınız.Peki Kerlon Transferiniz Hayırlı olsun Dilerim Başarılı olur.Bundan sonraki Transfer çalışmalarınız ne yönde olacak yeni oyuncular katacakmısınız kadronuza_?
Eren Bilveran.:öncelikle transfer hakkındaki olumlu düşünceleriniz için teşekkür ederim..tabiikide yeni ve genç futbolcular kadromuza dahil olacak..şu anda portonun gelecekteki süper yıldızı 'QUARESMA'için seferberiz..ne kadar istesekte takımı satmıyor fakat ısrarlarımız sürüyor..bunun dışında şu aralar ilgilendiğimiz bir çok yıldız war..bunları sürpriz olarak daha sonra duyuracağım!
Muhabir.:Quresma Transferi gerçekten taraftarı Ateşler.Peki Bu sezon Ligde kim Şampiyon Olur sizce_?
Eren Bilveran.:bu gerçekten çok zor bir soru..fakat ben ligde şampiyonluğa 3 aday olduğu kanısındayım..VALENCİA-BARCA-REAL MADRİD..bunlar ligin zirvesi için çok önemli 3 isim..atletico madridde biraz daha sık çalışıp belki zirveye tırmanabilir
Muhabir.:Gerçekten zor bi soruydu.Peki Transferlerden bahsedelim Sezon başında Nasri ile Barça Rakiplerine Çalım attı.Siz Barcelona ve Atletico Madrid in Transferlerini nasıl yorumluosunuz_?
Eren Bilveran.:vallaha nasri geleceğin zidanesi olarak biliniyo..ligdede iyi bir grafik çiziyor..atleticonun piatti-naldo-pandev transferlerini güzel bulmakla beraber bizim transferlerimizinde köklü olduğunu hatırlatıyorum!
Muhabir.:Peki biraz Garip olacak ama sizin En beyendiginiz ve formundan memnun oldugunuz Transferiniz hangisi_?
Eren Bilveran.:kesinlikle ISSIAR DİA..joao carlos-simon paulsen-lee martin-philip bardsley b takımdalar..onlara pek şans tanımadım..bruno mezenga ise çıktığı ilk maçta sakatlandı ve 5 ay sahalardan uzak kaldı..yeni transferimiz kerlonunda çok güzel bir form içersinde olacağına sonuna kadar inanıyorum!
Muhabir.:Dilerimki Hepsi Dünya starı olurlar.Peki özel olacak ama Eren Bilveran Futbol haricinde ne yapar.Hobileri nelerdir Bizimle paylaşırmısınız_?
Eren Bilveran.:En büyük hobim futbol ancak Futboldan sonra en büyük tutkum football manager 2008 oynamaktır..boş zamanlarımda bol bol oynarım..bunun dışında ise sinema-basketbol ve konserler olarak özetleyebiliriz
Muhabir.:Bizi kabul ettiginiz için Çok teşekkür ederiz Dilerim Şampiyon olursunuz.
Eren Bilveran.:ben teşekkür ederim bu zevkli röpörtajı yapma konusunda beni seçtiğiniz için iyi çalışmalar.
Gerçekten Bernabeu da Sıcak Ve Keyifli bi sohbet yaptık Eren Hoca Takıma Fazlasıyla ısınmış ve Çok büyük işler yapacaktır.