emo_1905 Orjinal Mesajı Yazan: YoungCity_BlackMoney bi tane terbiyesiz yüzünden bu kariyerin bitmesine gerçekten çok üzüldüm ama bence asla kapanmaması gereken bi konu...:(:( ben de