Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r bende sevilla olabilirmiyim 4 kişi bile kasıo ama yinede fatih abilerle bi konusmak lazım tabii ama sanmıyorum kasıo cunku :(
TuNdRaLoWeR *Hayırlı olsun Mert.Birde Emir söylediğin çok zor.Biz 4 kişi zor toplanırken 5 kişi....:)*
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Evet ya güzel kariyerdi. toplanmamız cok zor oluyo eskisi gibi deil hiç bişi :(
BlackMoney bi tane terbiyesiz yüzünden bu kariyerin bitmesine gerçekten çok üzüldüm ama bence asla kapanmaması gereken bi konu...:(:(