Maçın özetini detaylı olarak Maratonda izledim gece 03:30'da tekrarı var onu da izleyeceğim.
-Gördüğüm ofsayt diye kesilen 3 pozisyonumuz
-Serkan'ın özellikle biçilmesine verilmeyen bir penaltı
-Ü.Karan'a çift giren bir Hasagiç,verilmeyen kırmızı+penaltı
-Sertan'ın attığı çok şık bir gol
-Ü.Karan'ın attığı sadece Ümit atar diyeceğim bir gol(Bence haftanın golü)
-Sabri'nin kullandığı ilk muhteşem derecedeki düzgün freekick
-Hasagiç'in 90'dan Sabri'nin frekickini çıkarması
-Fifa kokartlı hakemlerden aşağısının 4 büyüklerin maçına verilmemesi gerçeğini.
-Galatasaray'ın ligin en iyi kondisyona sahip olan takımı olduğunu
-Lincoln'ün yediği tekmelerden toplara girmeye bile çekinir olduğunu
-Kalli'nin hücüm konusunu ilk defa bu kadar fazlaca abarttığını.(Nonda,Serkan,Hakan,Ümit,Hasan,Arda)Kendide ifade etti zaten "Harakiri düzeni" diyerek.
-Adnan Polat'ın derbi maçı hakkında nasıl konuşulur dersi verdiğini.
-Hasan'ın harbi olduğunu ben hakem hatalı demiyorum ama neden attığını açıklamalıydı bence.Hasan'ında belirttiği gibi hakemi sulayanlar kart bile görmüyor ligde Hasan ağzını açsa hakem elini cebine götürüyor..
-Galatasaray'ın Kadıköy'den en kötü ihtimal bir puanla ve hatta üç puanla dönüp ilk yarıyı lider kapatacağını
-Türkiye'de orta hakemlerden daha berbat yan hakemlerimiz olduğunun farkına vardım..