Karşılaşmanın 80. dakikasında hakeme yaptığı itiraz nedeniyle gördüğü 2.
sarı kart sonrasında kırmızı kartla oyundan çıkan Hasan Şaş, sahadan zorlukla çıkartıldı.
Gördüğü kırmızı kart sonrasında adeta çıldıran Hasan, Hakan Şükür tarafından saha kenarına getirilirken, bu futbolcu bu kez yedek kulübesinde bulunan takım menajeri Mustafa Turgun ile tartıştı. Hasan'ın bu sırada yumruğunu vuracakmış gibi kaldırması dikkat çekti.
Hasan, soyunma odasına gitmeyip körükteki cam bölümden maçı seyretmek isteyince, bu kez karşılaşmanın 4. hakemi Mete Kalkavan körüğe kadar gidip futbolcuyu soyunma odasına göndermek istedi.
Kırmızı kart gören Hasan, takımının Fenerbahçe ile gelecek hafta yapacağı
derbi maçta yer alamayacak.
Maçın ardından bomba gibi açıklamalarda bulunan Hasan Şaş, Sarı-Kırmızılı camiada şok etkisi yaptı... Şaş, devre arasında G.Saray'ı bırakacağını belirtirken şunları söyledi: " Son dakikalarda gördüğüm kırmızı kart klasik. Malesef hakemler rahat davranıyor. Ortada küfür yok hakeret yok. Tabi Hasan'ı herkes tanıyor biliyor. İtiraz etmiştir. Bişey demiştir kendince böyle düşünmüştür. Tabi satmak kolay. Tabi o pozisyonda itiraz etti. Ama diğer büyük takım oyuncularını da görüyoruz. Diğer maçlarda bu kadar kolay sarı kartını çıkartabiliyor mu? Orda bişey yokken iki tane basit sarı kart çıkartıp oyundan attı. Nasılsa Hasan sinirli diye! Hakem çıksın söylesin Hasan Şaş küfür etti mi? Sadece itiraz ettim. Ağzımdan kötü bir söz çıkmadı.
Türkiye'de yıllarca üzerime gelindi. Ağzımı açsam sarı kart, hemen bir tane daha sarı kart. Tabi bende geleceğimi düşünmek zorundayım. Herşey biryere kadar. Takımımı son dakikalarda yanlız bıraktığım için çok üzgünüm. Haftaya Fenerbahçe derbisinde oynamayı çok istiyordum.
Bundan sonra söylenecek fazla birşey yok. Çokta durmayı düşünmüyorum. İnşallah devre arası herkesle vedalaşıp ayrılacağım. Yönetimle konuşup ayrılmak istediğimi söyleyeceğim. Demek ki benim Türkiye'de yerim yokmuş.
G.Saray'a devre arası veda etmek istiyorum. Yurt dışında herhangi bir kulübe gitmeyi düşünüyorum. Sırf hakemlerle alakalı bir olay değil. Ben ne söylediğimi iyi biliyorum. Zoruma giden birçok olay var. Bunları söylemek çok zor. Maçın heyecanı ile söylenmiş sözler değil. Devre arası ayrılmak kararı verdim." şeklinde konuştu.