Orjinal Mesajı Yazan: DoctorEx
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: DoctorEx
bende beğenmedim.türkçesi kötü ötesi.çeviri programlarıyla bu iş olmaz adamım
kişisel yorumum bu
Orjinal Mesajı Yazan: C.Ronaldo10
al bi çıkıntı daha yazıları okusana neden kötü söle bide teşekkür etmeyi bil!!!!
birkere ben de gs liyim,diğer arkadaşlar gibi çalışmanı kutluyorum,ama dediğim gibi kişisel yorumum,"yama kötü".teşekkür etmem,çünkü yaman işime yaramaz,sadece kutlarım !!!
ha neresimi kötü.öncelikle türkçesi.dediğim gibi çeviri programlarıyla bu iş olmaz!
kardeş ben böyle birşey söylemedim yalan atma onu ultrASlan1989 adlı üye yazdı al işte alıntısıda burda
Orjinal Mesajı Yazan: ultrASlan1989
Orjinal Mesajı Yazan: DoctorEx
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 1907kenan2007
Yamayi hiç begenmedim çok kötü:(
bende beğenmedim.türkçesi kötü ötesi.çeviri programlarıyla bu iş olmaz adamım
kişisel yorumum bu
al bi çıkıntı daha yazıları okusana neden kötü söle bide teşekkür etmeyi bil!!!!
eğer bunada inanmıyorsan 4. sayfanın ilk mesajına bakabilirsin:mad: