Orjinal Mesajı Yazan: ultrASlan1989
Orjinal Mesajı Yazan: 1907kenan2007
Yamayi hiç begenmedim çok kötü:(
tabi beğenmezsin çnkü Fblisin ne işin var bu bölümde GaLaTaSaRaYlılar için yazıyo girme ozaman git böyle yorumlarda bidaha yapma insan en azından beğenmedim ama teşşekkürler yazar demi ama fblilerde nerde öle insanlık!!! Nse arkadaşım çok beğendim ellerine sağlık
Ronaldo emegine saglı ama bende begenmedim yani bu işler biliyorsun zevk meselesi çaba gösterip uğraşman cok güzel ve daha güzel calışmalar yapacagına eminim...
bana göre biraz göz yoruyor ve resimlerin cözünürlükleri cok düşük olmuş.. Daha sade resimler secersen daha güzel olur sanki..
iyi calışmalar