Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
seyirci ekleme konusundaki sorununuzu bana iletin, yardımcı olayım.
Onur abi sorun tam olarak söyle:
Ben almanca Stad yapim dökümanini okuyup, stadlari parcalara(mesh)bölmeyi
ve seyirci eklemeyi ögrendim.
Ancak Stadium Builder nedense düzgün calismiyo.
Yani seyirci eklenecek olan mesh´i seciyorum ve Crowd Building Wizard´a tikliyorum
ama hicbisey acilmiyor.
Ayni sorun pano filan eklemek isterkende oluyo (ama onlari zaten Rhinoyla ekledim).
Sorun Stadium Builderdan kaynaklaniyor yani.
Ama bircok kez yeniden kurdum ama olmadi.
Belkide herhangi birsey eksik olabilir diye düsünüyorum PCmde.
(Stadi St.Builder´da acinca, olmasi gerektigi gibi o dört pencerede 3d halinde göstermiyor.)
Simdiden yardimlarin icin sagol Onur abi.