Orjinal Mesajı Yazan: Polat...Alemdar
Eline Sağlık...N zaman Link werirsin krdes..Tabi Stad bittiyse..
Daha henüz bitmedi, ben sadece gelismeleri yayinliyorum.
Biterse tabi ilk olarak burada bulabilirsin;)
Edit: Ve Stadin ilk oynanabilinecek halini tamamladim:
