bir sürü van der vaart şikayeti gördüm ve söylemem de fayda olacağını düşünüyorum , ben hem gs hem de hollanda menejeriyim , vdv ı am c olarak oynatın , adam orada coşuyor , takımında ve milli takımda tam olarak orda oynuyor , moderatörden baktım , adam en iyi amc oynuyor , biraz da mc , kanatlarda pek etkili değil! ! !