crdsa Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_ Diğer Resimdeki Aut Atış Olayı bendede Olmuştu Üşenmeseydim Videosunu Koycaktım, Rezillik... o vuruşu yapmak için aut atışını kullandıktan hemen sonra ters tarafa basın. Orjinal Mesajı Yazan: mursel134 konami oyuna kapsamlı bir patch çıkarma süreci içinde. Bekleyelim bakalım nasıl olacak. Ayrıntı konaminin resmi sitesinde news bölümünde var. http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=293 ps3 ve xbox yazıyor
djtaco35 öfff anladık be sistemnz yüksek low da oluo low da oluo tamam arkadşm sizde high sistem war sizde olmuo amma reklam yapmşnz be high sistemi olanlara konami madalya takıomş habernz olsn gidin oraya :D
uurture Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_ Diğer Resimdeki Aut Atış Olayı bendede Olmuştu Üşenmeseydim Videosunu Koycaktım, Rezillik... o vuruşu yapmak için aut atışını kullandıktan hemen sonra ters tarafa basın. Orjinal Mesajı Yazan: mursel134 konami oyuna kapsamlı bir patch çıkarma süreci içinde. Bekleyelim bakalım nasıl olacak. Ayrıntı konaminin resmi sitesinde news bölümünde var. http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=293 ps3 ve xbox yazıyor O Vuruşu bilmiyodum ama bende öyle bi vurduki 3-4 adım attı sonra geri geldi topa bu şekilde vurdu artık hata mıdır yeni özellikmidir bilemem crdsa dediği gibi xbox360 ve ps3 yazıyor pc için hiç bir kelime geçmemiş...
uurture Evet arkadaşlar yeni komedi koyma zamanı geldi gene baş kahraman Volkan Demirel... Volkan topu mu tutuyosun,Dua mı ediyosun???
ErdemFb1_9_0_7 abi bnde daha komiği var ekliycem adam firikik çekicek top barajın içinde duruyo vurdunmu geri dönüyo bide topa vuruyum derken hakeme vurdum yere düştü adam cağız :) :) :) :) :) :)