Kayseri'nin Şampiyonluk Öyküsünü T.D Tolga Karakol NTV'nin 90 Dakika Programında açıkladı.

Fuat Akdağ:Efendim adeta bir mucizeyi gerçekleştirdiniz.Neler hissediyorsunuz?
Tolga Karakol:ilk önce başta Haşmet abim olmak üzere sevgili Hıncal Uluç ve Fuat abi size çok teşekkür ediyorum.Beni programa laik gördünüz için...
Haşmet Babaoğlu:Bırak bu klişeleri ya,sen şu UEFA'ya manşet olan şampiyonluğa gel.
Hıncal Uluç: Tolga sen ne yaptın ya ben yıllardır bu ligde 4 büyüklerden hatta 3 büyüklerden başka şampiyon çıkarmak imkansız diyorum,resmen beni yalancı çıkardın.Anlat bakalım bu işi nasıl başardın?
Tolga Karakol:Anlatiyim abi ilk önce Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal gibi yıldızları satmadık sonradan M.Topuz ayrıldı ama onun yerine oynacak 2 yıldız aldıktan çok iyi bir paraya Mehmet'i Seria A'ya gönderdik.Tabii şampiyonluğun sırrı belli aslında inanmak inandık ve başardık geldiğim günden beri hedefimizin büyük olduğunu futbolculara defalarca anlattım yönetim ilk başta bana güvemnedi transfer ücreti bile ayırmadı,ama leverkusen'a 2-1 kaybettiğimiz maçta onlarda oyuncuların hırsını ve oynattığım futbolu görünce kesenin ağzının açtılar, sağolsunlar 10 MN YTL transfer bütçesi verdiler.Bende bu parayı çok iyi değerlendirdim kendim gibi başarıyı hep sonda bir şekilde kaçırmış futbolcuları aldım bunlara en büyük örnek Okan Yılmaz'dır,saanırım.Futbolcularımı inanadırdım ve onlara eğer bunu istiyorsak her takımdan daha çok mücadele etmemiz gerektiğini her takımdan daha çok koşmamız gerektiğini söyledim bunun kanıtı top kapma kategorisinde ilk 10'a 4 futbolcu birden sokmamızdan bellidir,sanırım kısacası inandık,şavaştık ve başardık.
Haşmet Babaoğlu:Sevgili Tolga bundan sonraki hedefin nedir?Dünya'nın en prestijli liginde oynıcaksın(Şampiyonlar ligi)burda neler yapabilirsin?
Tolga Karakol:Açıkcası bugünlerde herkes bunu bu ligde ne yapabilirsin?Bende onlara ilk defa bu ligde oynıcaz,elimizden geleni yapacağımız,ama ülkenin prestijini düşünerek maçlara çıkacağımız ama bu zorlu ligde nereye kadar gidebileceğimi kestiremediğimi söylüyorum.
Hıncal Uluç:Herşeyi anladımda son F.Bahçe maçında 90. dakikada G.Ünal'ın golünden sonra yerinden fırlayarak ''GÖKYÜZÜNE BAKIP ,ARTIK ÖLEBİLİRİM,TANRIM AL BENİ YANINA''diye bağırmanı ve sonra ağlamanı anlamıyorum.
Tolga Karakol:(Gülüyor)Açıkcası o an ne yaptığımı ben bile hatırlamıyorum.Bir duygu yoğunluğu içinde yapmış olabilirim.O maç hayatımın maçıydı ve kazandım,kolay değil Hıncal abi.
Fuat Akdağ: Katıldığın için teşekkürler sevgili Tolga,artık avrupabaşarı bekliyoruz.
Tolga karakol:Ben teşekkür ederim,Avrupada elimden geleni yapıcam.