Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 galatasaray'a laf yokk!!!! ama tebrikler.insallah fb ye 5 atarsın;) ama güzel yenmiş gsyi:)
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: mertonur okuduktan sonra hemen fm actım cok surukleyici :D fm i sevdirebildiysem ne mutlu bana.:)
tommy89 Kayserispor Yakaladığı İnanılmaz Form sonucu ilk yarıyı 8. bitirdiği ligde 2.yarıda 31. haftada liderliği ele geçirdi Otoriteler bu formun sonucunun kaynağının T.D Tolga Karakol olduğu konusu birleşti.
tommy89 KAYSERİSPOR FENERBAHÇE ile Şampiyonluk Maçına Çıkıyor Kaybetmesse Türkiyenin 5. Büyüğü Olacak
tommy89 48 Yıllık Türkiye Süper Lig'i Sonunda 5. Büyüğünü Çıkardı.Kayseri Şampiyonluk Parolasıyla Çıktığı ve 1 puan'ın bile yettiği maçta ligin Güçlü ekibi Fenerbahçe'yi 2-0 lık net bir skorla mağlup ederek ligin 5. büyüğü oldu.Bu sonuç Türkiye başta olmak üzere tüm Dünya'da büyük yankı uyandırdı.
FifaMen **Helal olsun. Çok büyük bir iş başardın. Özellikle son maçta lig 2.si Fenerbahçe'yi devirmen şampiyonluğa anlam kattı. Kutlarım:)**
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Helal olsun. Çok büyük bir iş başardın. Özellikle son maçta lig 2.si Fenerbahçe'yi devirmen şampiyonluğa anlam kattı. Kutlarım:) teşekkürler ilk sezonda şampiyonluğu bende beklemiyodum aslında helede ilk yarıyı 8. bitirdikten sonra ama ara transferde aldığım martinez,yattara ve serhat takıma büyük katkı yaptı hele martinez inanılmaz bir kaleci 4-5 maçı tek başına kurtardı.
tommy89 Cangele Bu Sezon 9 kez Maçın Adamı Seçilerek Rüya Gibi Gelen Kayserispor Şampiyonluğunda Büyük Rol Oynadı.
tommy89 Kayserispor Bu Sezon Top Kapma Kategorisinde ilk 10'a 4 Futbolcusunu Birden Sokarak Ligin En Çok Şavaşan Takımı Oldu
tommy89 Kayserispor Kırmızı Kart Kategorisinde ilk 3'e 2 Futbolcusunu Sokarak Biraz Agrasif Takım Olduğunu Gösterdi.
tommy89 Kayserispor'lu Matias Almeyda Bu Sezon Topladığı 13 Sarı Kartla Takımın En Agrasif Futbocusu Oldu.
tommy89 Kayseri'nin Şampiyonluğu Bütün Avrupa'yı Şaşırttı ve UEFA'nın Resmi Sitesi http://www.uefa.com Bu Şampiyonluğu Ana Sayfadan yayınladı.
uA_UNI Tebrik ederim... Gerçekten çok iyi bir form grafiği çizmişsin.Gelecek sene Avrupa'da senden birşeyler bekliyoruz :)
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI Tebrik ederim... Gerçekten çok iyi bir form grafiği çizmişsin.Gelecek sene Avrupa'da senden birşeyler bekliyoruz :) tşk, bakalım Kayserispor'la Şampiyonlar Ligi Oynıcam ilk hedefim gruptan çıkmak sonrası biraz da kuraya bağlı bir de Barça,R.Madrid falan gelirse o zaman baya zorlanırım açıkcası