Bu maç nedense aklıma 2 yıl önce İstanbul'da oynanan Milan maçını hatırlattı(4-0). Yine bir İtalyan takımı,adam gibi pozisyonumuz yok,ve golü yiyince dağılıyoruz yine. Gökhan Gönül ve Deivid çok iyi futbolcular ama sağ kanadımız kan ağlıyor. Ayrıca bütün oyuncularımız yürüyerek oynadı neredeyse tüm maç...Uzun süredir bir Fenerbahçe maçını sıkılarak,bitse de kurtulsak kafasıyla izlememiştim...
Bu arada Appiah'ı sahada görmeyi özlemişim,en yakın zamanda hazır olur inşallah...