tam tahmin ettiğim havada.kötü oynanan bişe yok ortada.maçlarda böyle basit pozisyonlar olur.intere karşı oynuyosun konyaspor'a karşı değil
maç başlamadan önce 1-0 1-1 1-2 2-0 gibi sonuçlardan bitanesini bekliyorum demiştim.arakdaşlar hep fark yeriz diyolardı.hatta 2 taneden fazla yerse ben futboldan hiç bişey anlamıyorum demiştim fener için:)
kimse fazla bişey beklemesin.maç fener için iyi gidiyo.sadece sağ tarafta biraz açık var.gol olursa gökhan'a patlıcak görürsünüz.ama onunda pek yapcağı bişey yok önünde kimse olmadığı için ataklara teminli çıkıyo ve tam kapasiteyle çıkmıyo geri dönemem diye.e çıkıncada ani bi inter atağında top sol tarafa ytakın oynayan ibrahimovic'e atılıyo.oda indiriyo haliyle.gökhanın fazla yapacak bişeyi yok.
neyse 2. yartıdada tabiri caizse boku bokuna bi gol olmassa bu maç böyle biter.ama fener psv skoruna göre atak oynar büyük ihtimal.gollde geçebilir