3517858 Orjinal Mesajı Yazan: ckas9999 takvimden antıraman yaptırcam mevkiler ingilizce adam yapmada bazı yerler karısık sakal yazıo giriom çene cıkıo öle yani bide bazı mesajlar ing. düzeltirsin ok3 takvimdeki yazıları %100 de yapcam hepsi tr olur mesajlar dahil ;)
EBA79 inşallah hepsi çok güzel olurda diğer fıfa sitelerini kızdırırız en iyi türkçe yama scn da var diye :D
EBA79 Orjinal Mesajı Yazan: 3517858 %100 tr yamayı iptal edebilirim bununla idare edeceğiz ......... :( aaa hiç yakışmadı ama %95 yapana kadar uğraşmışın %5 yapmak mı zor geliyor?
soccerdelisi çok güzel tr yama mustafa çok zor iş bu tr yama ben fifayı yeni aldım en son 2005te oynadım dedim bi deniyim tr yama yapmayı çok zor iş deneyenler emeğini iyi anlar
soccerdelisi çok güzel tr yama mustafa çok zor iş bu tr yama ben fifayı yeni aldım en son 2005te oynadım dedim bi deniyim tr yama yapmayı çok zor iş deneyenler emeğini iyi anlar
3517858 Orjinal Mesajı Yazan: soccerdelisi çok güzel tr yama mustafa çok zor iş bu tr yama ben fifayı yeni aldım en son 2005te oynadım dedim bi deniyim tr yama yapmayı çok zor iş deneyenler emeğini iyi anlar saol:D
sakincalim %100 tr yama icin calısıyorum su anda %30 civarında ama oyle 3-5 menü falan diil hersey aklınıza gelen hersey turkce olacak bekleyin...
3517858 tşkler eline emegine saglık güzel oldu... tşkr Dost_54 eyvallah kardeşim emeğine sağlık soccergenclix.net http://www.soccergenclix.net e gelin daha kralı var mertBJK ya ben yükledim ama benim oyun hala türkçe olmadı « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »