oguz10gs Orjinal Mesajı Yazan: 3517858 Evet uzun bir aradan sonra %95 türkçe yamada çıktı sıra %100 de tesekkurlr
MoNSTeR1907 Türkçe yamayı yükledim ama beğenmedim. Çünkü gelen mailler anlaşılmıyor. Ayrıca birçok yerde yanlış şeyler yazılmış. Sanırım Proçeviri gibi bir programla çevirdiniz. bu yüzden böyle saçma olmuş cümleler. İngilizce dil dosyası olan var mı? Orjinal **eng.db** yani.
Sag0k3y takvimden antıraman yaptırcam mevkiler ingilizce adam yapmada bazı yerler karısık sakal yazıo giriom çene cıkıo öle yani bide bazı mesajlar ing. düzeltirsin ok3