ya kardeş ben ilk bi denedim ama transfer haftasına çok varmış sonra programı kapatıp oyuna devam ettim ve
reklam panoları fln hep konami yazısı oldu ilk maçı yaptım sonra devamı gelmedi şimdi maça girmio masterligte.
normal maçlarda da konami sorunu var her yerde konami yazısı maça girerken bile konami reklamı oldu bunu nasıl halledeceğiz bir bilgi verebilirmisin