Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA
abi ya bende sorun var yada resimlerde ben firefox kullanıyorum resimler gözükmüyo IE de açmayı denedim baktım resimlerin üzerinde çarpı işareti var!!!:confused:
kardeşim resimler çıkmıyosa bana nerde kaldını söyle ben anlatıyım,costum teamde anca master lige girdikten sonra yapabiliyosun yada rakamları tutturman gerekir oda zor oyüzden anca master ligi açınca yaparsın