maradona10 saydam senden rica etsem, GS nin parcali formasinin ŞORTUNU ve ÇORAPLARINI beyaz olarak yapabilirmisin? birde şu font ve numaralara çözüm bulun ya
d.guenduez **Çok güzel saydam eline sağlık kardeşim ama o arkadaki kırmızı bölüm normalde de var mı ?**
SNakamura dediklerinizin aynısını yaptım, fakat oyun tam açılırken artık hata raporu veriyor yardım edebilirmisniz? ve artık o formayı değiştirmek istesem de değişmiyor yani altta forma resmi falan çıkmıyor.