beylerbeyi_fb Orjinal Mesajı Yazan: indigo bazı arkadaşlar verdiğim linklerden indirememişler galiba. ben de yamayı 3 parça halinde rapide upload ettim. bunlar da linkleri: Part 1 : http://rapidshare.com/files/71799186/Turf_Patch.part1.rar.html Part 2 : http://rapidshare.com/files/71838607/Turf_Patch.part2.rar.html Part 3 : http://rapidshare.com/files/71839408/Turf_Patch.part3.rar.html 3 parçayı da indirdikten sonra "Turf_Patch.part1.rar" ı açıp yukarıdaki araç çubuğundan "Dizine Çıkart" (WinRAR ınız ingilizce ise "Extract to" ) butonuna tıklıyoruz. Açılan pencereden herhangi bi ayar yapmamıza gerek yok. "Tamam" a tıklıyoruz ve bekliyoruz. 97 dosyadan oluşan 292 mb boyutundaki "Turf_Patch" klasörümüz kullanıma hazırdır. :) eline emegine saglık arkadasım.yorumları okudum valla elinden gelen yardımı yapmısın..ne diyebilirimki sana...:) :) yanlız su kitserverdeki cozunurluk işini nasıl ayarlıyacagım.onu cozemedim.ne yaptımsa oynayamadım.su an 1280*1024 windows ekranında oynuyorum...nasıl olacak....:::confused: :confused:
indigo Orjinal Mesajı Yazan: beylerbeyi_fb Orjinal Mesajı Yazan: indigo bazı arkadaşlar verdiğim linklerden indirememişler galiba. ben de yamayı 3 parça halinde rapide upload ettim. bunlar da linkleri: Part 1 : http://rapidshare.com/files/71799186/Turf_Patch.part1.rar.html Part 2 : http://rapidshare.com/files/71838607/Turf_Patch.part2.rar.html Part 3 : http://rapidshare.com/files/71839408/Turf_Patch.part3.rar.html 3 parçayı da indirdikten sonra "Turf_Patch.part1.rar" ı açıp yukarıdaki araç çubuğundan "Dizine Çıkart" (WinRAR ınız ingilizce ise "Extract to" ) butonuna tıklıyoruz. Açılan pencereden herhangi bi ayar yapmamıza gerek yok. "Tamam" a tıklıyoruz ve bekliyoruz. 97 dosyadan oluşan 292 mb boyutundaki "Turf_Patch" klasörümüz kullanıma hazırdır. :) eline emegine saglık arkadasım.yorumları okudum valla elinden gelen yardımı yapmısın..ne diyebilirimki sana...:) :) yanlız su kitserverdeki cozunurluk işini nasıl ayarlıyacagım.onu cozemedim.ne yaptımsa oynayamadım.su an 1280*1024 windows ekranında oynuyorum...nasıl olacak....:::confused: :confused: öncelikle hangi çözünürlüğü istediğini öğrenebilir miyim? eğer 1280x1024 çözünürlüğünde oynamak istiyorsan kitserver kullanmana gerek yok. oyunun settings ayarlarında bu çözünürlük zaten var. 4:3 formatındaki çözünürlüklerde kitserver problem çıkarmıyor ama 16:9 formatındaki widescreen çözünürlüklerde bildiğim kadarıyla fullscreen oynamana izin vermiyor. eğer yardımcı olamadıysam sorununu biraz daha ayrıntılı anlatabilir misin?
yafes06 beyler low da çimler için desen yaması yapabilecek olan yok mu yada turf grain i açmanın bi yolu yardımcı olursanız sevinirim tşk ederim
indigo Orjinal Mesajı Yazan: Muzzi_21 arkadaslar yama iyi gusel de cok buyuk kota bu boru deil yane :) arkadaşım evet yamanın boyutu biraz büyük ama tüm statların çimleri var içinde. diğer baktığım çim yamalarının boyutları küçüktü ama hepsinde sorun vardı. hazır ttnet de aralık ayına özel 2 gb kota hediye etmişken sen de indir istersen. ayrıntılı bilgiye burdan ulaşabilirsin. http://www.ttnet.net.tr/137.aspx
alicansun0955 arkadaşlar benim rapidshare download hakkım dolmuş 2. ve 3. partı indirmedim lütfen başka bir siteye upload edermisin... teşekkür ederim...
Darkmute erhan1453 avatarındaki face in pes 2008 de yapmışın herhalde. Oyuna tekrar girdiğinde o face duruomu .Bendeki faceler simsiyah oluoda
hasanakgul Arkadaslar tek parcalık upload larda rapidshare den sasmayalım. Bolesi sefillik cekmeye hiç gerek yok. 146 kb hızla indirmek varken 8 kb hıza mahkum oluyoruz. selamlar
crow yeni otlar çok güzel oldu :) . cidden eskisi çorak tarla gibiydi . teşekkür ettim indigo kotanın ırzına geçtik gerçi ama değdi tekrar teşekkür yiğenim
alex___06_06 yaaa bisi dicem koymussunuz yamayı ama nasıl inecegini anlatmamısınız bana bi naltın nolur pes hastasıyım