Orjinal Mesajı Yazan: gokturksen
widescreenle ilgili sorunum..dosyayi indirin okadar demisler ama indiirdim hicbisey olmadi..orjinal settingsi ne yapicam ve gelen dosya 4 ayri cozunurluk var dediler ama hepsi ayni gorunuyor bende..laptop ta oynuyorum ama hala yapmadim onu..indigo anca sen cevap verirsin simdiden tesekkur ederim...
ya hocam bizim sitedeki dahil olmak üzere nerdeyse bütün çözünürlük yamalarını indirdim. ama hepsi aynı. istediğin çözünürlüğün settings dosyasını seç, kopyala yapıştır o kadar diyo. ben de yaptım ama olmadı. nerde hata yapıyoruz acaba? :(
kitserver la kısmen bi çözüm buldum aslında ama o da oyunu fullscreen oynatmana izin vermiyo. istersen bi dene. kitserver ın yoksa burdan indirebilirsin. zaten küçük bişey. http://rapidshare.com/files/67940578/kitserver-701.zip
indirdikten sonra rar dan çıkarıp kitserver klasörünü oyunun kurulu olduğu "C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008" dizinine atıcaksın. kitserver dan "setup" a girip "Install" ediyosun. daha sonra "lodcfg" e tıklayıp "Enforce custom resolution" ı işaretliyosun. gördüğün alanlara istediğin çözünürlüğü kendin yazarak giriyosun ve "Save" diyosun. bildiğim kadarıyla widescreen çözünürlükleri bunlar: 1152x864, 1360x768, 1440x900, 1680x1050, 1900x1200.
kusura bakma biraz uzun bir yazı oldu. sorununla ilgili araştırmaya devam edicem. umarım sorunu hallederiz.