ridvanfb çok geçmiş olsun barış abi seni tanımıyorum kusura bakma ben 2007 nin aralık ayında üye oldum bu yüzden forumdaki herkesi tanımıyorum ama yinede çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim