Makaay teşekkür ederim arkadaşlar tekrar güzel mesajlarınız için. Dün ameliyat olduk.su an evdeyim ayakta 10 dikiş 8 çivi 1 plakla beraber .) bir süre daha yatacagız,sınavlara falan koltuk degnegiyle gideceğim.bu kötü dönemi en iyi şekilde atlatmaya bakacagız artık...
ŞANLI_ Ameliyatın iyi geçmesine sevindim bundan sonrası çok önemli en iyi şekilde atlatıcagından adım gibi eminim.
Venom Abim bu evrelerde dikkat et, zor bir dönem olacak senin açından biliyorum; aman ha hiçbir şekilde zorlamaya kalkma, en kısa zamanda sapasağlam görmek istiyoruz seni.
Stefan Fredrik "30.11.2007, 06:44 " son mesajın tarihi bu ben de yeni oldu sandım ama en azından iyileşmiştir geçmiş olsun bayağı olmus bilgsi olan varsa bizimle paylaşabilir mi?
03Gs1905 Barış ameliyatını başarıyla tamamladı.Alçıları alındı ufaktan ufaktan reabilatasyonlara başladı.Yakında sahalara döner.. :P
Makaay Teşekkür ederim hepinize.2 ayı geçti ve sonunda tamamen ayaklandım.hala sıkıntı yaşatıyor zaman zaman ama önemli bir durum kalmadı.Herkese desteği ve iyi dilekleri için teşekkür ederim tekrar...