ben biraz uğraştım dediklerini yapmaya çalıştım
kaleciye atılan geri pas seslerini kendi sesismle kaydettim ses iğrenç tabi ama oyunda kendi sesini duymak da ayrı bi şey :D
ama gerçekten çok uğraşmak gerekiyor
bi sorun var sesleri peak seviseyine vurmadan en üst şekilde kaydediyorum ama nedense oyunda çok kısık duyuyorum kendi sesimi.. oyunda efekt seslerini kısmam gerekiyo bunun başka çözümü varmı ?