Hakan öncelikle şunu belirteyim; olumsuz eleştrilere dahi böyle ılımlı yaklaşmanı takdir ediyorum; ancak şu da bir gerçek ki ortaya konulan emek ne kadar kötü olursa olsun "iğrenç" hatta "iyrenç" şeklinde bir tepki vermek tamamen ahlaksızlıktır. Nasıl annenin yaptığı yemeği beğenmesen de kötü bir söz söylemeyi kendine yakıştıramıyorsan burada da aynı kıstas geçerlidir. Örneğin Hakan, bekar evinde yaptığım menemeni beğenmedi, söylemediğini bırakmadı ama iğrençti demedi:D
2.si fenerbahçenin orijinal fontları da dalgalıdır böyle düz değildir...