panolar bana ait diil 0zan kardeşime ait. kendisi bu sitede yayınladı.
arklar ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum. öss nedeniyle siteye ara sıra girebiliorum geç gelen cevaplardan ötürü sizden özür diliorum. kırıldığım falan yok. hiç indirilimese bişi demem ama indirilip faydalanıldığı halde yorum yapılmamasına kızıyorum.
Fifa 2009 da görüşmek üzere arkadaşlar...