arkadaşlar biz konamiye sürekli laf söylüyoruz fakat bu kadar güzel bir oyun tabiki basit oyunlar gibi basit bir sistemle falan olmuyor.biraz emek gerekli...oyunda hiç bir hata olmaması için ;
1- oyunun güncellemelerini yapın.crackli 1.2 patch internette mevcut.arayıp bulabilirsiniz
2- ekran kartı olarak ati kullanıyorsanız işiniz zor çünkü ati hiç bir konuda nvidiadan iyi değil
her iki markadada driverlarınızı güncel tutun we 3D ayarlarına dokunmayın.eğer ati kullanıorsanız driverı
basic olarak indirin ve kurun yani advanced(sistemden çok iyi anlayanlar için olan sürüm) kullanmayın.
3- afs explorer la img dsoyalarınız update edin.
4- disk birleştirme mutlaka yapın
5- eğer ekran kartınız oyunu high da zorluyorsa medium oynayın pek farkı yok bence...
sistem gereksinimleride gayet normal aslında ama bizim ewlerimiz teknloji çkplüğü olduğu için bize uçuk geliyor.
2.8 hz bi işlemci we 6600 nvidia ve üstü ekran kartlarında +1 gb ramle çok rahat oynanabilen bir oyun.daha nie şikayet edilirki ?