yazdıklarım kesinlikle grafik amaçlı değil arkadaşlar , tamamen iyi oynanabilirlik için...
arkadaşlar oyunda hiçbir hata yok nerdeyse , oyunu mükemmel oynamak istiyorsanız çok iyi bir ekran kartınız olması lazım 200-300 ytl lik ekran kartı takıp oyun hatalı demeyin konami web sitesinde böle bir açıklama yaptı. oyunu sorunsuz oynamak istiyorsanız paranıza kıyıcaksınız.ve mutlaka orj.dvd sini alıcaksınız.ben sorunsuz oynuyorum.
Bendeki sistem;
cpu : amd x2 6400+
vga : hd2900pro 1gb 512 bit ddr4
bellek : 2 gb ddr2 800 mhz
oyundaki hataların çoğu sistemden kaynaklanan sorunlardır.konaminin web sitesinde görebilirsiniz.
ps3 e gelirsek ps3 te mutlaka orj. oyun kullanmak zorundasınız ve sorunsuz oynamak istiyorsanız bağladığınız tv ayarlarını mutlaka yapın.ama cd nin durumuna göre ve diskinizin durumuna göre oyunda yavaşlamalar olabiliyor.buda kesinlikle oyunun orjinal konsolu olmadığı içindir.
xbox 360 ta hiçbir problem yok.ve oyun bu konsol için yapılmıştır.kesinlikle ps3 için yapılmamıştır.
ama oyunu en heyecanlı pc de oynuyabiliyorsunuz.tabi dediğim gibi iyi bir sistemle...