Kupada İyi Sonuç, Ligde Kötü...

30.saniyede yediğimiz golle şoka uğradık ancak dönüşümüz iyi oldu ve kontrolü hiç elden bırakmadık 4-1 galip gelmeyi bildik.Kupada da grubuma Fenerbahçe düştü ilk maçımda Fenerle bakıcaz artık:)Ayrıca Sayın Batuhan Demirci grupları koyucak buraya birazdan, görürsünüz...

Kötü bir mağlubiyet aldık, çünkü forvette bir tek gökhan ünal vardı diğer oyuncularımız sakattı, hücuma yönelik çoğu oyuncum da sakattı, yetmedi maç sırasında da bir sakat verdik, kötü oldu bizim için ama telafi edeceğiz bu puan kaybını.