

DERBİ FATİHİ
Fenerbahçe sezon boyunca yaptığı 3.derbiyi de kazandı. Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ederek müthiş serisini devam ettirdi. Galatasaray'ın düşüşünü en iyi şekilde değerlendirip ligde 2.sıraya yükseldi. Kadıköy'de ki Beşiktaş fobisini yenmiş oldu.
Perdeyi Aurelio Açtı
Maça konuk ekip Beşiktaş baskılı başladı. Beşiktaş,Ricardinho ile pozisyonlara girdi,Volkan başarılıydı. Kezman'ın pasında hareketlenen Mehmet Aurelio,güzel bir vuruşla 26.dakikada Fenerbahçe'yi öne geçirdi.
İkinci Yarıya Fener Hızlı Başladı
İkinci yarıda santra vuruşuyla oyun başladı,Fenerbahçe 7 pasla golü buldu. Önder Turacı sağ kanattaki boşluğu gördü,Mehmet Topuz'un mükkemmel pasına hareketlenen İlhan Parlak,düzgün bir vuruşla durumu 2-0 yaptı,ayrıca Fenerbahçe'de ki ilk golünü bulmuş oldu.
Taraftarların Desteği
Maç sonunda taraftarlar teknik direktör Batuhan Akdeniz ve takım lehine tezahuratlar yaptılar.
