Imagine Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Kariyer Mert(İmagine) in dışarıda olmasından dolayı 4.5 saat ara verildi :eek::mad: Kusura bakmayın ama benim de arkadaşlarımla dışarı çıkıp birşeyler yapmak hakkım, değil mi?;)
RMC07 Orjinal Mesajı Yazan: Imagine Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Kariyer Mert(İmagine) in dışarıda olmasından dolayı 4.5 saat ara verildi :eek::mad: Kusura bakmayın ama benim de arkadaşlarımla dışarı çıkıp birşeyler yapmak hakkım, değil mi?;) haklısın kardeş canın sağolsun........
Exvision Konuya sürekli içerik eklendiği için zaten yukarılarda duruyor. Bu yüzden konuyu sabitlemeniz gereksiz diye düşünüyorum. Başarılar diliyor ve konunun sabitliğini kaldırıyorum.
FifaMen Galatasaray'ı Yakalamalıyız Fenerbahçe teknik direktörü Batuhan Akdeniz,maç fazlasıyla liderliğe oturdukları Kasımpaşa maçından sonra yaptığı basın toplantısında;''İlk yarı bitmeden Galatasaray'ın önüne geçmemiz gerekli''diye konuştu.
kurdt Çok zor o ;) --- Galatasaray Tur Atlamayı Garantiledi !! Süper gidiyor.Oyuncularıma teşekkür ediyorum --
FifaMen 2 maç fazlamız var,Galatasaray'ın 3 puan önündeyiz. Ben sayın Demirci Bey'in takımının en az 2 puan kaybedeceğini düşünüyorum 2 maçta:)Liderliğimiz sürecek. Edit: Maça yedek takımımızla çıktık. Genç arkadaşlarımız çok güzel bir galibiyet aldılar:)
kurdt Çok zorlu bi deplasmandı.Sonuçta lig.3süne gittik.Ama Fblileri sevindirmediğimiz için mutluyum..Önümüzde zorlu maçlar var inşalllah ligin ilk yarısını 1.biticeğiz. Saygılar.
FifaMen Lig üçüncüsü olan bir takım nasıl bu kadar kötü oynayabildi anlamıyorum. Kendi seyircileri önünde rezil oldular. Galatasaray sonuna kadar hak etti maçı kazanmayı.
FifaMen FENERBAHÇE 2.TURUN KAPISINI ARALADI Sampdoria deplasmanında zaman zaman zorlanan Fenerbahçe,rakibini 3-2 mağlup ederek grupta iyi bir konuma geldi ve 6 puana ulaştı.
kurdt Avrupa Duy Sesimizi! Galarasaray zorlu gruptan 1.olarak çıkarak yoluna devam etmeye hak kazandı.Önümüzdeki rakibi merakla bekliyoruz...:cool: -- Süpriz bi transfer dönemi kapımızda arkadaşlar neler olcak neler bitcek 1-2maç sonra..:p