Edu atılmasaydı Fener kayseri yi yenebilecekmiydi? açıkçası pek öyle gözükmüyordu. Şamp.Ligi maçları çok efor kaybettiriyor ve doğal olarak kafaca ve fizik olarak lig maçına konsantrasyon zor oluyor bunu Kayseri nin hocası iyi kullandı. Sorun motivasyonla ilgili Fenerin bu konuda bişeler yapması lazım. Süper lig için kadro olarak
iyi durumda Fener.
Hakemlere gelince yan hakeminden orta hakemine kadar tam bir yenilik lazım yorumlar hep hatalı
ve yan hakemin hatası maçın orta hakemine kesiliyor yan hakemler bu sene çok formsuz özellikle ceza sahası yakınlarında ve faul pozisyonlarındaki yorum hataları maçın kaderini değiştiriyor. Hakemlerin her maç değişen görüşleri futbolu bitiriyor. Avrupa da neyse aynısını yapıcak hakem de yeni usuller geliştirmemeliler bu onların görevi değil.