**Ragıp: "Carlos bana yumruk attı.''**
Fenerbahçe'nin Kayserispor'a 2-1 kaybettiği maçın uzatma dakikalarında futbolcular arasında çıkan tartışmada, Aurelio ile münakaşaya giren Ragıp, yaptığı açıklamada, Roberto Carlos'un kendisine yumruk attığını söyledi.
Aurelio, Mehmet Topuz, Ragıp, Lugano arasında maç boyunca sözlü tartışmalar, karşılaşmanın son anlarında kavgaya dönüştü. Bu kavga sırasında Aurelio ile sözlü tartışmaya giren Kayserispor'lu Ragıp, " Roberto Carlos arkadan geldi ve kulağıma yumruk attı" dedi.
ben göremedim maçta.Gerçekten oldumu