Beyler konuyu o kadar saptırmışsınızki ne cevaplardan nede sorulardan bişey anlamadım...
**Evet benim adımı kullanarak bi oyun piyasada dolaşıyo bunu 3-4 kişiden daha duydum ama şunu söyliyeyim bu güne kadar hiç PC yaması yapmadım yani benimle yakından uzaktan alakası yok....**